HTML

Cherique Facrote

Cherique Facrote kalandjai

Friss topikok

• vadijani: A szaunába küldöm a 3 tökös csávónak: www.youtube.com/watch?v=4pXfHLUlZf4&feature=player_embedded (2009.08.14. 00:16) Rénszarvasokkal a Jeges-tenger partján
  • JoóGabi: Bálint: Ádám konkrétan részegen érkezett :) ez az egész blog eddigi legjobb kiszólása! (2009.08.11. 14:13) A jogosítvány
  • Cherique: @JoóGabi: Így is az a panasz, hogy túl hosszúak a bejegyzések, és ha még beleírnánk az összes csún... (2009.08.11. 08:37) Inari
  • Cherique: @JoóGabi: Ha elolvastad volna az első napi bejegyzést, akkor nem írod ezt. Abban benne van a dolog... (2009.08.11. 08:33) Egy finn első osztályú meccs
  • JoóGabi: elveszett az a levél=AD kitörölte Fiam, Basz(k)i, de öreg vagy! (2009.08.09. 18:41) Születésnapi vaj

Linkblog

Archívum

Piknik a Mikulásnál

2009.08.14. 19:17 Cherique

A legkevésbé eseménydús napnak indult, ehhez képest negyed kilenckor Rovaniemiben a strandon vártuk, hogy egy hatalmas buli vegyen körül minket...

A mai cél Ranua volt, de két megállót is terveztünk. Valahol enni akartunk (ez ismét Ivalo lett, de ezúttal pizza volt a menü), illetve Misit ki kellett rakni Rovaniemiben, mert onnan indult a busza, másnap délelőtt már edzése volt.

Miután Misit kiraktuk a buszállomáson mi is megálltunk egy kicsit, hogy estére vásároljunk. Ekkor láttuk meg a képen is látható strandot, de végül nem mentünk külön oda, mentünk a boltba.

Misi: Rovaniemi a világ legnagyobb kiterjedésű városa.

A boltkereséssel gyakorlatilag a várost is bejártuk, így amellett döntöttünk, hogy megyünk a szállásra. Az út egy hídon át vezetett, és elmentünk a strand mellett is. Nem sokkal azután, hogy elhagytuk felmerült a teljesen érthető kérdés, ha nem sietünk sehova, jó az idő, van strand, akkor miért nem állunk meg?

Mivel ilyen kérdésre csak egy elfogadható válasz van, így megfordultunk, irány a strand! Parkolás az árnyékban, átöltözés a kocsiban, és már kiterítve a törülközők a fűben. Irány a part (...hív nagy a folyó...)!

Frissítően hideg volt a víz, de azért kicsit úszkáltunk benne, utána körbenéztünk a környéken, és a labda pattogásának ismerős hangja csábított minket egy társasághoz. Vadi számára biztos elégtétel lesz a következő történet, amelyben ezúttal nem őt tisztelte meg egy repülő állat végterméke. Ugyanis a mellettünk napozó három lány egyikét gyönyörű módon szarta le egy felettek elszálló sirály. Végig látszott az ürülék útja, majd bacsapódott az egyik lány combjába.

Bálint: Ádám csajokat keresett.

Bekéredzkedtünk, és bizonyítottuk, hogy "fociban is még mindig mi vagyunk a császárok". A játék után érdeklődtünk a bulizási lehetőségekről, biztató dolgokat meséltek, hogy a strandon minden este nagy élet van.

Több sem kellett nekünk, a maradás mellett döntöttünk, maximum a kocsiban alszunk, fiatalok vagyunk még. Ismételten átöltöztünk - most már bulira - felmarkoltuk az italokat és kajákat, jöhet a piknik.

Leültünk a domboldalra, megvacsoráztunk, és vártunk...

Sajnos reményeink nem váltak valóra, minden bizonnyal a rosszabb idő (ekkorra már fújt a szél, gyülekeztek az esőfelhők) miatt, ráadásul, akik ott voltak, azok sem a mi korosztályunkat képviselték (12-16 körüliek voltak).

Bálint: Én nem vártam semmire, aludtam.

Balázs: Bálintot csak akkor ébresztettük fel, amikor jó csajok jöttek.

A vacsorával kapcsolatosan még fontos infó, hogy az előző napról megmaradt vaj felolvadt, a két virsli pedig olyan állagúvá vált, hogy megszabadaltunk tőlük.

Fél kilencig bíztunk abban, hogy nem a vihar, hanem egy party zúdul ránk, de végül el kellett fogadnunk az igazságot, a szállás felé vettük az irányt. Ha már arra jártunk, megnéztük, hátha Ranua tartogat számunkra egy kis esti szórakozást, de szomorúan észleltük, hogy az Északi-sarkon is nagyobb az élet, mint ott.

Bálint: Kemi után egy újabb szellemvárost ismertülnk meg.

Kis nehézségek árán, de megtaláltuk a szállást, ahol nem a tulajok, hanem a gyerekük és a barátai fogadtak minket (5, 10 év körüli fiú, akik annyit tudtak angolul, hogy mennyibe kerül a szállás). Megmutatták a házat, odaadták a kulcsot (közben beindítottam a szaunát), és kivettek a hűtőből egy pontosan ugyanolyan vajat és virslit (a csomagban szintén csak két darab volt), mint amit mi kidobtunk délután.

Ezzel a kis érdekességgel zárult a napunk, az utolsó lappföldi éjszakánk.

MI

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.